quins OBJECTIUS ENS MARQUEM
Els objectius ens marcaran el camí que el Hip Hop caminarà durant el transcurs del projecte. Cal destacar entre 4 classificacions en els objectius que ens permetran definir com cal les dinàmiques i poder-ne extreure una avaluació en base a aquests.
Dinamitzem processos creatius en base a uns objectius SOCIO-CULTURALS.
Busquem comunitat, sentit de grup, expressions socialment sorgides del grup…Treballem amb la cultura de la zona per a potenciar la responsabilitat que s’esdevé del sentiment de pertinença.
Generem aquesta unió i comunitat pròpia del Hip Hop.
Dinamitzem processos creatius en base a uns objectius ARTÍSTICS.
Valorem l’aprenentatge en la tècnica de l’art de l’esprai. Treballem aspectes de la composició i l’armonia gràfica, la coherència del missatge amb la comunicació de la peça i sobretot aspectes del color que fan que les teories de la imatge prenguin un sentit pedagògic.
Dinamitzem processos creatius en base a uns objectius EMOCIONALS.
La necessitat d’expressar una esperança o un crit inscrit entre paraules, sobre una temàtica que els toca i els genera controvèrsia. Cal tenir ràpidament una opinió sobre tot avui en dia, no se’ns permet dubtar ni un moment, sino ja se’ns qüestiona i el nostre ego en surt ferit. Quan dubtar és de savis. Qui es pensa que ho sap tot, no sap res.
Dinamitzem processos creatius en base a uns objectius PEDAGÒGICS.
Ens encarreguem de comunicar el que l’espai, institut o escola requereixi en base a uns principis d’igualtat de gènere, tolerància, respecte i amor cap a un mateix i, en conseqüència, cap al nostre entorn. Valorem les diferents percepcions de la realitat ja que partim de que cadascú és únic i té la capacitat d’expressar-se lliurement. Dinamitzem processos creatius en base a uns objectius pedagògics i/o artístics.
Ens encarreguem de comunicar el que l’espai, institut o escola requereixi en base a uns principis d’igualtat de gènere, tolerància, respecte i amor cap a un mateix i, en conseqüència, cap al nostre entorn. Valorem les diferents percepcions de la realitat ja que partim de que cadascú és únic i té la capacitat d’expressar-se lliurement.
Ens encarreguem de comunicar el que l’espai, institut o escola requereixi en base a uns principis d’igualtat de gènere,